Jäsenhakemus

Jäsenmaksun Maksaminen

Tervetuloa osaksi yhdistyksemme jäsenistöä! Jäsenmaksusi avulla tuet yhdistyksemme toimintaa ja mahdollistat sen jatkuvan kehityksen. Tässä ohjeet jäsenmaksun suorittamiseksi.

Hallitus hyväksyy uudet jäsenet jäsenrekisteriin seuraavassa kokouksessaan, mutta jäsenkirjeen saat jo heti maksettuasi. Huom ikäraja on 18 vuotta. Tervetuloa mukaan!

Vaihe 1: Jäsenyyden valinta

Aloita täyttämällä yhdistyksemme liittymislomake. Lomakkeella voit valita haluamasi jäsenyyden. Täytön jälkeen lähetä lomake meille hyväksyttäväksi.

Vaihe 2: Laskun vastaanottaminen

Kun olemme käsitelleet liittymislomakkeesi, lähetämme sinulle sähköpostitse laskun, jossa on kaikki tarvittavat maksutiedot, mukaan lukien viitenumero. Viitenumero on äärimmäisen tärkeä maksun kohdistamisen kannalta, joten varmistathan sen käytön maksussa.

Maksutavat

Tilisiirto:
Tällä hetkellä jäsenmaksun voi suorittaa ainoastaan tilisiirrolla. Maksutiedot löydät saamastasi laskusta. Muista käyttää laskussa ilmoitettua viitenumeroa, jotta maksusi kohdistuu oikein.

Suora tilisiirto ilman laskua

Jos päätät maksaa jäsenmaksun suoraan ilman laskua, käytä yhdistyksen yleisiä maksutietoja ja varmista, että viestikentässä mainitaan selkeästi jäsenen nimi. Tämä on välttämätöntä maksun asianmukaiseksi kohdistamiseksi.